zaterdag 6 december 2014

Sinterklaas

Het sinterklaasfeest was een groot succes. De kleintjes zijn vreselijk verwend. De papas en mamas hadden een heleboel kadootjes ingeslagen. Ik had voor kleindochter een setje poppenkleertjes voor de mini babyborn (ik wist dat dochter die zou geven), voor oudste kleinzoon een vliegtuigje van planes , voor jongste kleinzoon een helicoptertje van toettoet en voor de nieuwe baby een rompertje gekocht. Ze kregen ook allemaal een boekje. Voor de papas en mamas had ik een zakje pannekoekmeel gekocht, gemalen door de molen hier op het dorp.
Kleindochter kreeg voor de pop ook een kinderstoeltje en een draagzak. En hoewel ze de pop erg lief vond , heeft ze meer liefde voor haar lievelingsknuffels. Zo gebeurde  het dat Muis een nieuwe outfit aankreeg en liefdevol werd rondgedragen in de draagzak :) geweldig he!  Haar broertje ontfermde zich over babyborn die wat allenig tussen de rest van de kadootjes lag. t Was een hele happening dat kan ik je wel vertellen, prachtstel. Het grappige was dat de kleintjes elkaar hielpen met uitpakken "zal ik jóu helpen dan kan jíj mij helpen", zo schattig. Ze speelden naderhand ook gewoon met elkaars kadootjes, mooi om te zien hoe lief ze voor elkaar waren.


Muis in zijn nieuwe kleren :)












3 opmerkingen:

  1. Aaah, klinkt als heel gezellig...en wat zijn die kleintjes lief voor elkaar inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een gezellige avond.
    Hier in huis ook twee meisjes die liever met knuffels rondsjouwen dan met poppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat klinkt dit fijn, zo hoort het ook toch :)

    BeantwoordenVerwijderen