maandag 13 juni 2016

Update-tie

De Velt tuin in Nieuw-Amsterdam was geweldig. Ik heb wel wat foto's gemaakt maar die doen de tuin niet tot zijn recht komen. Ze hebben ook een Facebook pagina , ik zal zo de link toevoegen. Hoe heerlijk daar , prachtig. Er waren een aantal kraampjes, o.a. een van de bijenvereniging.  Vriendin en ik waren helemaal enthousiast en gaven ons op voor een beginners cursus welke in oktober begint, hoe leuk is dat ! Zoon van vriendin wilde uiteindelijk ook mee doen, mooi dan gaan we met z'n drieën .

De rest van de week was ik druk met de tuinen. Wat groeit alles snel he. We eten sla, aardbeien ( elke dag een literkan vol). De kruiden zijn vers uit de tuin en zelfs de kippen leggen weer eitjes. 

Vorige week was dochter uit Zutphen jarig. Grandpa en ik logeerden daar een nachtje. Baby Nora is een pientere dame , zo leuk om je dochter als mama te zien. 

Afgelopen week zijn we ook begonnen met een make-over van de pipowagen. Nou ja , we? Ik vertelde grandpa dat er echt een stevig bed in moest komen en ja, hij is degene die dat dan moet uitvoeren he. Ik sta erbij voor het leuk en hield af en toe wat planken vast tijdens het zagen hehehe. Toen de bodem er stevig in zat kon ik beginnen met mijn ding. Alles moest opnieuw in de verf. De wanden en het plafond , alles moet weer wit. Bepaalde details krijgen een grijsgroene kleur, ik gebruik painting  the past die hebben van die mooie oude kleuren. Ook moeten er vele frutsels uit , ik wil een rustiger sfeertje. De wagen is voor de helft klaar.


k kreeg hulp van Spud, kop onder de witte  verf :)


Zo rommelen we de weken door, man wat gaat de tijd snel. Nu ik er over nadenk ....over iets meer dan twee maanden komt dochter terug uit India !!!! Hoe vliegt de tijd !!!


Liefs grandma.

ps linkje


2 opmerkingen:

  1. Klinkt als lekker bezig! Fijn zeg, dat je dochter al zo snel terugkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende grote hulp, kostelijk.Ze kunnen zo '' heerlijk'' in de weg liggen .Hier lag er van de week een hondenhulp op het pedaal van de naaimachine .

    BeantwoordenVerwijderen