dinsdag 21 juli 2020

€1,50 dag bij Aldi

Dat viel me vies tegen, zeg! Ik wilde niet weer iets van pasta doen, dat kan n.l. bij elke winkel goedkoop, maar iets met aardappelen ofzo.
Er zijn op dit moment zo weinig losse producten te krijgen, heel lastig als je maar één of twee items nodig hebt..

Van een lief collegaatje, die van de pruimen, kreeg ik een mini potje jam. Lekker hoor.


Het pak crackers van de vorige keer, die ik kreeg van mijn schoondochter, deed deze keer ook mee. Verder kocht ik onderweg twee eitjes voor € 0,20.

Hier is de bon,





Niet op de bovenstaande foto een krop ijsbergsla, deze heb ik niet gekocht want er lag nog eentje in de koelkast, wel de prijs meegerekend natuurlijk. Oh ik zie dat de eitjes er ook niet staan, deze wel smakelijk verorberd. 


Totaal bedrag ; €  3,03.

Drie centjes over het bedrag dat is een beetje jammer :)

Wat aten we vandaag,

ontbijt, elk twee geroosterde boterhammen met jam. Geen foto, gewoon twee geroosterde boterhammetjes :)

grandpa had in zijn lunchtrommeltje,

Drie boterhammen met gebakken ei (eitje geklutst met een cupje koffiemelk en een beetje water, meer ei voor op je brood )
Twee boterhammen met smeerkaas, de banaan en een bakje met pruimen

kijk hij had zelfs een koekje :)



Ik at tussen de middag één boterham met jam en twee boterhammen met smeerkaas. Tussendoor  pruimen. Bovendien had ik het geluk dat ik een afspraak had bij een vriendin en die had heerlijke chocola hihi.

Vanavond aten we gebakken aardappeltjes, sla en het laatste eitje, voor t mooi nog wat bloemetjes, ja het oog wil ook wat hoor.

gelukkig wel een bord vol !


Vanavond eten we dan nog wat crackertje met smeerkaas, daar neem ik ook iets mee van naar mijn werk vannacht.

dat was hem weer voor deze keer.

liefs grandma.





2 opmerkingen: