donderdag 23 juli 2020

Stalletje aan de weg

Sinds vorig jaar hebben we een stalletje aan de weg voor verkoop van honing en jam. De reacties zijn gezellig en leuk. Helaas wordt er af en toe een potje met heerlijkheid meegenomen zonder te betalen of er zit 0,50 cent in het kluisje ipv het bedrag dat vermeld staat.
Beetje jammer maar het zij zo. Het kraampje staat nu alleen nog maar aan de weg als we thuis zijn en staat ook dichter bij huis.

Laats kreeg ik een foto toegestuurd van een van onze buurtjes.


onze kas-bewaker-kater Spud  ðŸ˜…

Wat een held.

liefs grandma.



5 opmerkingen:

  1. Wij kochten gisteren courgettes, tuinbonen en aardappelen bij een kraampje aan de weg, deden braaf geld in het potje, en raakten in gesprek met de boer. Hij vertelde hetzelfde, dat mensen soms groente meenemen zonder te betalen. Shocking! Dat hadden we echt niet gedacht, we hadden er altijd zo'n romantisch beeld van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer he? Dat zijn toch geen mensen met krappe beurs? Hier had men vroeger een los geldpotje,maar de laatste jaren een vastgesoldeerd geldkistje. OOk nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie zo'n stalletje hebben. Ik vind dat altijd zo hartverwarmend om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben een ervaring met onze stoofpeertjes, die we elk jaar aan de weg zetten voor €1 per 1,5 kilo. Mensen belden aan, omdat ze 25 cent te weinig bij zich hadden😊 mij. Mijn meisje gaf ze het gratis mee, want het staat er niet voor de winst.. Was erg leuk om mee te maken dat er ook nog gewone mensen zijn😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat het zo gaat. Mijn schoonmoeder heeft het ook een keer gehad, zij had tulpen aan de weg staan voor een tulpenkweker. Ze zag wie het deed en heeft diegene erop aangesproken. Ik vind het zo leuk, stalletjes aan de weg en ga er altijd even kijken

    BeantwoordenVerwijderen