maandag 24 april 2017

Baby, bijen en burn-out

Even bijpraten hoor, het is zolang geleden dat ik iets geschreven heb. Natuurlijk is er weer van alles gebeurd😊. Laten we met het leukste beginnen. Eind november komt er weer een kleinkindje bij, zo leuk. t Is elke keer weer een spannend feestje ! Grandpa en ik zijn heel benieuwd wat voor popke dit wordt.

Minder leuk is dat ik de laatste tijd niet goed in mijn vel zit. De stress van werken buiten de deur eist zijn tol denk ik. Tel daarbij de zorgen voor de kinders in het algemeen ( ik ben een vreselijke moederkloek ) bij op en voila , het perfecte recept voor hoge bloeddruk en nachtelijke paniekaanvallen. Bah. Van de leidinggevende kreeg ik twee weken vrijaf daarna hebben we weer kontakt. Ondertussen doe ik rustig aan, lummel wat rond in huis en tuin, doe af en toe een bezoekje aan lieverdjes en neem rust voor zover dat lukt met mijn volle hoofd. Komt allemaal weer goed 😉

Vriendin en ik zijn ondertussen met de praktijklessen begonnen van de imkercursus . Het bijenjack en de handschoenen hadden we besteld bij denaliekspresssss dat scheelde zoveel geld dat ik overstag ben gegaan voor een niet Nederlands product. Ipv 50 euro voor een jack en handschoenen waren we nu 12 euro kwijt, kijk dat scheelt enorm. De kwaliteit is wel minder maar wees eerlijk zo vaak draag je zo een outfit niet.


 

 

 

Ik lummel dan wel wat in de tuin maar doe niet zo heel veel. Gelukkig krijg ik hulp van de kleine Madelynn en poes Boots.

 

We oogstten de eerste rabarber .

 

En van de brandnetelovervloed maakten we een lekker soepje.

 

Zo komen we dagen wel door he :) 

 
Liefs van deze grandma. 

9 opmerkingen:

  1. Sterkte met je gezondheid. Speelt de overgang ook nog mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krijg je ook nog begeleiding om je denkpatronen te veranderen waardoor je minder stress gaat voelen? Of moet je het maar zelf uitzoeken.

    Want als je doet wat je deed krijg je wat je had. En dat wil je juist niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens je een fijne time-out.....neem je tijd voor jezelf...liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte, als ik je verhalen zo lees, heb je ook geen makkelijk joppie waarbij je bij het dichtgooien van de deur zomaar weer in de andere wereld stapt.
    Denk goed om jezelf meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat er op je werk begrip is voor de situatie. En de familie breidt zich op nieuw uit een mooi lichtpuntje en ik kan alleen maar zeggen , zorg goed voor jezelf en neem de tijd om op te knappen .

    Gr Henriette www.onsleveninroemenie.blogspot.ro

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is niet zo mooi van die burnout. Dat van de baby wel weer en ik vind het leuk om je op de foto te zien. Heel gezellige - en rustige - koningsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke foto!!
    rustig aan en geniet van je tijd, komt altijd weer goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat er weer een mooi kleinkindje bij komt, gefeliciteerd😊.
    Verder sterkte met je gezondheid., ik hoop dat je je snel weer beter in je vel zult voelen. En dan die imkercursus: wat ontzettend leuk dat jullie dat doen, veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterkte grandma! Neem je tijd en kies voor jezelf! Als we niet voor ons zelf zorgen als vrouwen en moeders kunnen we ook niet voor andere zorgen ;-) leuke foto! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen