zondag 8 november 2015

t is wat

Ja, alweer een week voorbij. Oh er is weer van alles gebeurd :0. Werken-buiten de deur, gesprek gehad met mijn unithoofd want grandpa en ik willen graag begin volgend jaar dochter en schoonzoon bezoeken in India. Ik neem een maand onbetaald verlof zodat we ook nog wat vakantiedagen  overhouden. Ik vind het zo luxe om gewoon een maand vrij te kunnen nemen, zo komt mijn buffer-spaarpot goed van pas.
De rest van de week was gevuld met allerlei karweitjes in huis, bezoekje aan jarige zoon en een middag/avond shoppen met dochter in Zwolle. Dochter kwam met haar autootje vanuit t Harde naar Zwolle en ik nam de trein vanuit Emmen, zaten we mooi op de helft. Gezellig !
Aan het eind van de avond was ik in de war met de parkeergarages man o man helemaal verdwaald in het donker, in de regen. Uiteindelijk hebben we grandpa gebeld hihi hij loodste ons weer door het centrum naar de plek waar we moesten zijn (zelf heb ik geen tomtom of dat soort wegwijzers op mijn mobiel) nou ja, uiteindelijk vonden we de auto weer op de plek waar we hem achter gelaten hadden. Dochter zette me af bij het station, k was net op tijd voor mn trein haha running grandma !

Vrijdag was het marktdag én helaas migrainedag. Ik voelde het s'morgens al opkomen , kon de markt net redden. Middag in bed doorgebracht zucht..

Ach en nu is het alweer zondagavond. Zoon en kleinzoon kwamen een bakkie doen.Vanavond nog een filmpje kijken en dan vroeg het bed in want morgen loopt de wekker weer om half zes af.


liefs grandma.


2 opmerkingen: