maandag 6 februari 2017

beetje heimwee

Vorig jaar rond deze tijd maakten wij ons op om naar India te gaan. Vorige week reed ik op een morgen naar mn werk en zag de zon opkomen , beetje vaal en vaag door een lichte mist en kaboem ik was terug in India waar de zon in de morgen ook zo opkomt , nee niet vaag door mist maar door opnieuw een stoffige warme dag. Ik kon de heimwee voelen in mijn buik  en bedacht dat ik niet naar het werk zou kunnen gaan maar het eerst volgende vliegtuig zou kunnen pakken, flying to India. Zou niet hetzelfde zijn he, geen dochter die ons opwacht en dat zielsgelukkige weerzien....ach wat een mooie tijd was het...we zullen het moeten doen met zoete herinneringen.
Las ik op het blog van Marion lekkere receptjes van Indiaas eten, dank Marion.



hotelletje.


voor Marion

                                                                                                                                                         


liefs grandma

2 opmerkingen:

  1. wat ben je toch een lieverd grandma, dank je wel ....enne india in huis halen een beetje kan ook he? fijn dat je mooie herinneringen hebt, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, ik herken de heimwee die je kunt voelen bij een bepaalde lichtinval. Tien jaar geleden waren wij in Amerika. Een keer in het voorjaar en een keer in de herfst. Als het voorjaarslicht in mijn badkamer op een bepaalde manier schijnt, dan voel ik mij weer even in Amerika. Zelfs tien+ jaar later nog.

    BeantwoordenVerwijderen