maandag 20 februari 2017

Bijenkorf

De laatste twee weken was er elke dag iets te beleven in t kleine farm huus. Dochter en ik vierden onze verjaardag, wat dit jaar bijzonder geslaagd was werkelijk gezellig. Ik houd niet zo van mijn eigen verjaardag , een hoop gevlieg en geren en omdat ik in de winter jarig ben vindt het feestgedruis in huis plaats natuurlijk, heel druk.. Grandpa heeft geluk, zijn feest kunnen we altijd buiten vieren , lekker veel ruimte. Dit jaar hebben dochter en ik ons niet druk gemaakt. We kochten jumbo-vlaaien , verse pizza om af te bakken en grandpa haalde friet en snackjes ( rommel 😄) van de snackbar en alle hapjes maakten we van te voren. Top. 

Deze week had ik ook de laatste lesdag van t korfvlechten , t bijenkorfje is af. 

 

Ik denk dat ik het korfje op de veranda van de pipowagen zet. Begin maart begint de imkercursus, zo leuk. 

Margie de hond is ziek geweest , ze had erg last van haar poten, arm ding . We kregen zware medicijnen van de dierenarts en gelukkig knapt ze weer wat op. 

 
We hebben het hier over jou ja 😄

De tuinbonen en peulen zitten in de grond, vanmiddag zal ik  ook een plekje vrij maken voor de kapucijners, het groeiseizoen is weer begonnen. Yes!
We gaan er weer voor.

Liefs grandma.






6 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met de beide verjaardagen . Ook hier beginnen de tuinkriebels te komen . Maar eerst snoeien in de boomgaard en de grond voorbewerken . Maar ben al aan het voorzaaien .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk he, wij hebben onze twee appelboompjes in al januari gesnoeid.

      Verwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! Leuk geworden, die korf. Ga je de imkercursus doen? Wat leuk! Ga je vast prachtig vinden. Wie weet heb je straks zomaar een zwerm in je korf als je hem buiten zet.

    BeantwoordenVerwijderen