zondag 5 februari 2017

Voorjaarsachtig

Wat hadden we gisteren een prachtige dag he. Het voelde als voorjaar, rook als voorjaar en achter ons huis klonk het als voorjaar met alle vogelgeluiden. Zoveel hoopvolle heerlijkheid doet een mens goed, ik word er in elk geval erg blij van. Achter de schuur lag nog een rabarberwortel die vriendin en ik gered hadden van onze woeste tuin, die heb ik gisteren ingegraven onder een appelboom. De appelboom moest nog gesnoeid , wat aardpeer geoogst en omdat ik zo vol voorjaars geluk zat zaaide ik spinazie in de kas en lunchten grandpa en ik buiten onder een afdakje in het zonnetje.

s Middags gingen vriendin en ik naar t bijenkorfvlechten (de korf is bijna klaar) . We beginnen in maart met onze imkercursus, vol nieuwe plannen voor een nieuw seizoen. 

Ze zeggen dat het weer kouder wordt? Ze zeggen dat we misschien wel kunnen schaatsen? Prima allemaal,  ik heb t veurjoar al in de kop 🤗

Liefs grandma. 

2 opmerkingen: