woensdag 22 maart 2017

inloopspreekuur vervolg ....Triage

Bedankt voor alle reacties! 
Ondertussen zijn we twee dagen verder, ben ik bij de huisarts geweest ,  nou ja, bij de super nurse, en staat er helaas toch een kuur op het aanrecht :(

Maandagavond zocht ik nog even na op de site van onze huisartsenpost wat er nu eigenlijk allemaal veranderd is de laatste tijd. Ik las dat ze sinds kort met de Triage werken. Grandpa vroeg me of dat een nieuw Chinees drugskartel was :) :). Maar nee, ik zal een linkje plaatsen van een soortgelijk filmpje dat onder ogen kreeg. deze. Goed , verhelderend maar toch , ik voelde evengoed heimwee naar de oude praktijk waar we zowel de assistent als de dokter goed kenden, hoe vaak we daar niet met onze kinderen zijn geweest. Afijn , tijdens het bezoek hebben we het er nog eens over gehad en natuurlijk mocht ik een klacht indienen via de site , vele mensen gingen mij voor. Wel vertelde ze me dat het niet verplicht was de assistent van alles te vertellen, kijk dat scheelt.

De rest van de week doe ik het maar rustig aan, denk ik. Zaterdag hoef ik pas weer te werken. 

nu ga ik konijntjes knuffelen, liefs grandma.




3 opmerkingen:

  1. Onze huisarts in Amsterdam had ook dagelijks spreekuur en als er iets dringends was kon je vaak smiddags nog terecht. Hier is het zo dat als je direct hulp nodig hebt je gewoon moet bellen .En voor mijn maandelijkse vit b injectie kan ik gewoon langs komen . Ik kan je alleen maar beterschap toewensen en hopen dat geen longontsteking wordt want dat is niet fijn weer ik helaas uit meedere ervaringen. Ps de site van onze zoon in online www.goossens-apartments.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed te weten,dat je niet alles aan de assistente hoeft te vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen