donderdag 17 mei 2018

Campertje

Komt ie...

Zoals het was, 



en zoals het nu is, 

Nieuw tafelblad.




Aan het badkamertje hebben we niets gedaan, ik kwam er te laat achter dat het hele geval maar met een paar schroeven vast zat en toen was de rest al klaar , maar he met wat bijpassende handdoeken enzo lijkt het wel wat 🤗

Aan de achterkant van een van de voorstoelen hing ik een opbergvak die ik bij de Ikea vond.


en vanmorgen vond mijn vriendin een klein oventje bij onze favoriete kringloop, hebben we zelfs inbouwapparatuur 😀.





Ik moet alleen nog gordijnen naaien en grandpa zal nog een paneeltje zagen voor op de plek van t kacheltje die is nl nog niet gerepareerd en dan lijkt het wat netter. 

Ik vind t mooi.

Liefs grandma.
















6 opmerkingen:

  1. Oh geweldig, een hobby 600 aan het leuke raampje te zien?
    Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW...Jeetje.....wij hebben ook een hobby 600, ongelofelijk he? wat hebben jullie het leuk opgeknapt.......tjonge jonge wat een ontdekking....liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt geweldig mag je heel trots op zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden en het is natuurlijk ook leuk om zoiets op te knappen.Veel fijne reizen met de camper.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wauw! Ziet er echt geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen