donderdag 12 juni 2014

leuke link

Na twee dagen kan ik zeggen dat het hok en de kipjes vlo en mijt vrij zijn. Voor nu, zeg ik er maar bij want na twee weken zullen we het riedeltje van schoonmaken, kieren boenen en dichtmaken enz moeten herhalen. Ik ben bang dat we er de hele zomer zoet mee zullen zijn. Bedankt voor alle tips en ideeen :)

k Kreeg net van een van de dochters het volgende linkje. Ik had hem nog niet eerder gezien.

http://www.famme.nl/10-x-groente-die-je-na-gebruik-verder-laat-groeien/

Altijd leuk en het proberen waard. In de kelder staat al een bak met champignon-hoedjes :0 .
k Ben benieuwd.

liefs grandma.



10 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen dat het gelukt is om van die nare beestjes bij de kippetjes af te komen.
    Die link vind ik heel erg interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met prei lukt het ook. Stukje van het wit met de worteltjes in water, groeit zo weer aan.

      Verwijderen
  2. Gelukkig zijn jullie (voorlopig) af van die kleine griebels.
    Linkje is zeker interessant. Dat wordt experimenteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ik ben gek op experimentjes! dank voor de link

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Let goed op de ei'tjes die zie je niet en zullen waarschijnlijk nog uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke link, ik kende hem al. Zo laat ik hier al tijdje bleekselderij groeien :) Erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe vaak kun je een bleekselderij laten doorgroeien ?

      Verwijderen