dinsdag 3 juni 2014

Konijnen soapserie 3

Vandaag heb ik de kleine konijntjes van het eerste nest naar een dierenspeciaalzaak gebracht. Het ging me wel een beetje aan het hart hoor. Deze kleintjes waren vier weken bij ons in huis en deze dappere dokussen kan ik echt niet "consumeren ". Voor wie het het nog niet wist, moeder konijn kreeg vier weken nadat deze 4 waren geboren , geheel ongelegen, ongepland en onverwachts een tweede nest. Deze twee nestjes konden niet naast elkaar leven in het hok, de moeder werd er helemaal dol van. De konijntjes waren natuurlijk nog te jong om bij moeders weg te moeten, maar ja, je moet wat. Aangezien ze zelf al goed konden eten en drinken zou het allemaal goed moeten komen en dat deed het. Ze waren zo gezellig, hupsend en hollend door het huis, achter de katten aan en wat hebben we veel met ze geknuffeld. Vandaag waren ze 8 weken en een dierenspeciaalzaak wilde ze graag hebben. Ik heb ze geruild tegen een grote zak konijnenvoer ( 20 kilo) en ik hoop dat ze een liefdevol huisje krijgen , dat hebben ze verdient

Ik maakte gisteren een filmpje van alle kleintjes, de mini's en de maxi's. Zo schattig.


liefs grandma.

2 opmerkingen:

  1. Agossie wat een poepies!
    Ik kan me voorstellen dat je daar moeilijk afscheid van kunt nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat afscheid nemen moeilijk is bij deze, wat een dropjes.

    BeantwoordenVerwijderen