donderdag 12 februari 2015

donderdag

Vandaag is de laatste (halve) werkdag van deze week zucht. Ik weet alweer waarom ik zo'n klein contract heb ( 50%) , k ben helemaal gesloopt :( . Zoals eerder vermeld werk ik deze maand 30 uur meer dan normaal , elke week 2 dagen extra. Er is nog steeds veel ziekte . De overuren laat ik als plusuren wegzetten en neem ik in de zomer op, dat is een prachtig vooruitzicht.

Afgelopen zondag vierden we jongste dochter 23 ste verjaardag in Groningen, het was erg gezellig. Op de heen reis gingen we even bij Ikea aan, we hadden een nieuwe afwasteil nodig. De oude was lek en we wasten  de laatste weken af in een vierkante emmer, kan ook prima maar een afwasteil is prettiger. Ook brachten we op de heenreis ons viriele mannetjes konijn naar zwager van dochter. Hij wilde het ventje wel slachten. Ik heb daar even genoeg van.
Het nest jonkies verhuist vanmorgen naar het grotere hok. Ze zitten nu in het logeerhokje en dat wordt aardig krapjes. Ze zijn zo schattig. Morgen zal ik een fotootje van ze plaatsten.

Straks de was ophangen, een Iers broodje bakken, ffkes afwassen en dan klaarmaken voor werken-buiten-de-deur. Na die tijd ga ik even de stad in voor boodschappen want morgen ben ik zelf jarig aiaiai 52 jaar! Wat gaat de tijd toch bliksemsnel.

liefs grandma


6 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd en een fijne dag morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd alvast!
    Goh, grappig, omdat jij met grandma ondertekent denk ik telkens dat je ouder bent dan mij. Nou ja, ben je ook ietsiepietsie maar ik wordt ook 52 ... in mei ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een heel oud grandmaatje mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd met uw verjaardag een gezellige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne verjaardag en geniet ze met alle die je lief en dierbaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele fijne verjaardag en geniet van de dierbaren om je heen :)

    BeantwoordenVerwijderen