vrijdag 28 april 2017

zoals dat gaat

Hartelijk dank voor de lieve reacties en Charlotte, ik neem je wijze uitspraak ter harte hoor :)
Ondertussen heb ik een gesprek gehad met een praatmeneertje op de huisartsenpost, staat er een gesprek met de bedrijfsarts in de planning en ook een tweede gesprek met mijn leidinggevende, er wordt aan gewerkt zeg maar.

Ondertussen wandel ik veel, ga ik weer naar yoga en probeer elke dag een sociaal dingetje te doen. Met koningsdag naar de vrijmarkt met dochter en kleinkindjes en vanmorgen naar de dierentuin met kleindochter van t dorp. In dit alles is grandpa ook van de partij als mijn backup. Twee a drie uurtjes zijn voldoende daarna ga ik naar huis , om rust te pakken.

Natuurlijk zou ik allang de worteltjes en andere heerlijkheden gezaaid moeten hebben maar ook daar is het nog niet van gekomen, nou ja, het is ook nog koud he, as weekend wordt het mooi weer dan zal ik eens in de aarde gaan wroeten. We eten trouwens wel al spinazie en sla uit de kas, heerlijk !
Van een collegaatje kreeg ik twee paprikaplantjes en op de vrijmarkt kocht ik 6 tomatenplanten voor maar 1.50, nice. In de kas komen ook spontaan tomatenplantjes op, zo mooi om te zien, vorig jaar zijn er vast een paar rijpe tomaten blijven liggen. De natuur zorgt voor zichzelf daar kan ik nog heel wat van leren.

liefs grandma.


2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je hulp krijgt en dat er begrip is.Fijn dat je weer een beetje zin krijgt om dingen te doen maar inderdaad alles gedoseerd en goed je rust nemen . Hier in Roemenie op de markt al volop tomaten en andere groenten planten maar eerlijk gezegd vind ik het nog een beetje te vroeg voor de koude grond ook al zijn de temperaturen lekker.

    Verder een goed herstel gewenst en gr Henriette
    www.onsleveninroemenie.blogspot.ro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je leuke dingen onderneemt, het is niet niks allemaal. Rust maar goed uit. In de aarde wroeten is letterlijk aarden. Ik wens je een voorsoedig herstel, neem de tijd. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen