donderdag 1 oktober 2015

nazomeren

Wat een heerlijkheid buiten he. Ik moet wel veel werken deze week maar wees eerlijk zelfs buiten- de- deur werken is stralend met dit weer :)
Gisteren was ik om 15.30 thuis , ik wilde lekker op de bank gaan liggen ...beentjes omhoog ( ik ben wel erg moe na een werkdag van acht uur ) toen ik erachter kwam dat ik geen huissleutel had. Die sleutel hebben we apart zodat de jongelui als ze in de pipowagen logeren, ook s'nachts of als wij naar ons werk zijn, binnen kunnen komen. Zoon op het dorp heeft een reservesleutel, helaas hij was aan het werk in Rolde. Ik moest dus noodgedwongen een uur in de tuin bivakkeren tot grandpa thuis kwam. En dat was geen straf hoor. Ik raapte valappels, plukte komkommers in de kas en snoepte daar en passant de laatste minitomaatjes, vond een aantal courgettes en groef een maaltje aardperen op voor het avondeten. De aardperen moeten eigenlijk nog een beetje dikker worden, ze smaakten echter heerlijk :)
Daarna ben ik heerlijk in het zonnetje gaan zitten, zo fijn.

Vanavond nog een late dienst en dan hebben we weer weekend.

fijne dag en geniet.

de kromme appelboom

en de hoge appelboom

oogst

levens genieter



liefs grandma.


1 opmerking:

  1. Met mooi weer is het geen straf om geen sleutel te hebben en wat heerlijk nog zoveel uit eigen tuin . Ook bij ons genieten de dieren nog heerlijk van de zon als die s'middags schijnt.

    BeantwoordenVerwijderen