maandag 25 juli 2016

Update India-gangers en dinertjes uit de moestuin

Met dochter in India gaat het weer helemaal goed. Ze is een paar dagen erg ziek geweest van de schorpioenenbeet , ik moet eigenlijk steek zeggen he. Ook schoonzoon is inmiddels opgeknapt. Het duurt vandaag nog precies 3 weken voor ze weer thuiskomen. Ze hebben hun huisje daar opgezegd, hun spullen uitgezocht en hun koffers gepakt. As donderdag reizen ze naar Bangkok , ze verblijven daar vier dagen daarna gaan ze nog een paar dagen naar een mooi eiland beetje vakantie vieren zeg maar. Tien  augustus gaat het lieflijk stel terug naar India , blijven een paar dagen bij een vriend en dan gaat het " op huus an "
Grote heerlijkheid . Ik kan niet wachten!

Ondertussen gaat hier het leven gewoon door, nou ja hoe gewoon is gewoon? Kom ik uit m'n werk , duik even de tuin in ....wat zullen we eten...boontjes met aardappelen , sla oh ja nog wat kruiden hmmmm eens zien of de kipjes nog wat onder hun poepertje hebben...zoiets he . Heel gewoon maar ook heel speciaal om een dineetje uit je tuin te halen.


 

We hebben dit jaar prachtige boontjes, van die dunne zoals op de foto maar ook wat ruigere klimmers. De slakken hebben wel wat aangevreten in het begin maar de oogst is rijk gelukkig. 

Mocht ik bang zijn geweest dat we geen pompoenen zouden hebben dit jaar....de slakken lieten één plantje ongemoeid


 
Ik denk dat het wel goed komt :)



Liefs grandma.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten