zaterdag 13 januari 2018

Trouble in paradise

Had ik afgelopen woensdagochtend nog een blogje willen schrijven over de inhoud van onze ( schone) koelkast, was ik nog vol van besparingsideeen , ‘s avonds hadden we heel andere dingen aan ons hoofd. Kleine baby Nathan werd ‘s middags opgenomen in het ziekenhuis. Hij had het rs virus onder de leden , ochochoch wat was het kereltje benauwd. Hij lag aan het zuurstof, de monitor en kreeg zijn voedingen via de sonde. Donderdag reed ik naar Zutphen om te helpen, sliep ‘s nacht bij liefste zus in de Steeg en reed vrijdag weer naar Zutphen om kleine Nora mee naar huis te nemen, om in elk geval dit weekend bij ons te logeren. Dochter en schoonzoon zitten midden in een verbouwing, terwijl de werkmannen om ons heen liepen namen dochter en ik huilend en snotterend afscheid....toestand. Gelukkig gaat het goed met Nathan en heeft zijn zus het prima naar dr zin. 

Wat de sobere maand betreft , we hebben veel uitgegeven. 



9.49 bij AH  voor de bonus artikelen en als extra een grote zak pandanrijst want daar zat een 35% korting sticker op. Sorry lieve mensen maar als rechtgeaarde vrek kan ik daar gewoon geen weerstand aan bieden. Het was een zak van 4,5 kilo , we hoeven de eerst komende 2 jaar geen rijst te kopen. 
Grandpa sloeg zijn slag met een kratje Hertog Jan bier voor 9 euro, en we besteedden nog 9,40 bij de Jumbo voor kattenvoer, hondenvoer en halvarine. Gistermiddag moesten we nog fruit halen,  voor 6,75 hadden we een bloemkool, 4 mango’s , mandarijnen, peren en 2 kilo bananen. 

De  totaalkosten  van deze week 34,64 . Ik had 30,69 te besteden, dat wordt een magere week volgende week. 

Budget volgende week dus 17,05. Oeps, wat zeg ik ..er gaat nog 5 euro af voor brood, noooooh , maar 12,05 euro!!! ik geef gewoon grandpa de schuld met zn kratje bier๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

Gelukkig kreeg ik van dochter een en ander mee. 


We zullen zien. 

Sorry voor dit warrige blogje , de kop stied mie nargens naor๐Ÿ˜ณ

Liefs grandma. 

4 opmerkingen:

  1. Beterschap met je kleinzoon. En ach dat eten is dan van een andere orde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap! Ik snap wel dat je hoofd er niet naar staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel naar virus.Hier houden ze in het ziekenhuis bedden vrij voor kinderen met RS-virus. Zodat er altijd plekis als er een kind opgenomen moet worden.
    Sterkte1

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach jeetje. Dat is zeker schrikken! Logisch dat je hoofd dan even nergens naar staat.

    BeantwoordenVerwijderen