woensdag 29 mei 2019

Bijna vakantie

Morgen moet ik nog werken en dan hebben we twee weken vakantie. We moeten met de garage aan de gang , oh echt, dat project is een beetje blijven liggen.... We plannen wel een aantal dagen voor gezellige dingen hoor. Zo hebben we een verjaardag , een oppasnacht, een paar dagen met de camper op pad ach we zien wel. Ik vind het idee van niet-werken-buiten-de-deur al heerlijk.
De moestuin wacht en ooooh ik heb jullie nog niet eens verteld van Het Stalletje!! Een aardige man uit de straat wilde wel een stalletje voor me maken, voor de verkoop van honing en jam aan de weg. Ik vond online een bouwtekening van Landleven en daar ging hij mee aan de slag, er moeten nog twee wielen onder en een duwstang aan de zijkant zodat het makkelijk te verplaatsen is en dan is mn stallechie klaar. Ach hoe leuk !

Ik kijk even of ik een plaatje kan vinden....even wachten hoor....

Afbeeldingsresultaat voor ventkar landleven
zoiets en dan wat hoger, mooi he.
Er komen andere wielen onder, grandpa had nog wat liggen in zij schuur. Wonderbaarlijk wat hij allemaal in zijn schuur heeft, een onuitputtelijke schatkamer vol onderdelen, schroeven, moeren, wielen :) en ander spul. 

Zo nu ga ik even een biertje drinken met grandpa. Morgen weer vroeg op, werken van 7.00-15.00 . We draaien een weekenddienst ivm Hemelvaartsdag, relaxed en geen verplichtingen.

liefs grandma.

ps morgen de body lotion bar in het winkeltje :)


2 opmerkingen:

  1. Hallo Grandma, ik lees echt al jaren mee met jullie , waar kan ik je online winkeltje vinden? goet, Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Boukje , je vindt de link aan de linkerkant van de blog winkeltjevangrandma, er staat op het moment helaas maar weinig in

    BeantwoordenVerwijderen