Nog 6 dagen vakantie! Los van het feit dat het super warm is en we daardoor niet zoveel energie hebben hebben we nog best veel gedaan.
Natuurlijk was daar de tuin, de prei is uitgezet, er werd geschoffeld, nieuwe bonen gepoot en nog meer aardbeien geoogst. Ik kookte aardbeien abrikozenjam, zette aardbeien op siroop, weckte ook nog aardbeien "droog" oftewel zonder toevoegingen en zelfs zonder suiker. Er gingen natuurlijk nog meer aardbeien de vriezer in en bovendien eten we nog steeds verse aardbeien bij t ontbijt, tussendoor of als toetje.
Afgelopen week kon ik nog een keer honing slingeren, zulke lekker honing! Ik weet niet of ik volgend seizoen door ga met de imkerij, ik was op mijn voorhoofd gestoken en heb 3 dagen met een gezwollen gezicht rondgelopen, het lijkt alsof mijn lijf steeds heftiger reageert op een bijensteek. Ik zal er eens goed over na denken...
We hadden een verjaardag van een schoonzus en brachten een bezoekje aan Ikea en Decathlon.
Vrijdag was het zo'n extreem warme avond dat ik voor mezelf bedacht had om maar in het kleine caravannetje te gaan slapen, lekker koel met de deur en het raam open ofzo, begon het me toch een potje te onweren, allemachtig het wagentje schudde en kraakte, ik ben dapper blijven liggen met t was wel spannend hahahah ( jaja deur en raam dicht natuurlijk)
Gisteren gingen we naar het bleus festival in Grollo, we hebben zo genoten! Liefste zus ging deze keer ook mee, wat hebben we een pret gehad.
Het was behoorlijk druk en warm. Op een gegeven moment kwam er man heel dicht naast me zitten, ik moest gelijk denken aan de bumpersticker " niet zo dichtbij, ik ken je amper " 😂😂
![]() |
| Keb Mo is zo gaaf |
Vandaag doen we rustig aan, zus is weer naar huis, we gaan eind van de dag nog iets doen met zoon en familie van het dorp, gezellig.
Aankomende week staat er een moeder/dochter dag in de planning, we gaan naar Amsterdam, k heb er helemaal zin in.
fijne dag lieve mensen, groetjes grandma.



Leuke dingen gedaan. We genieten van de zomer. De oogst voor de toekomst gezaaid, gepoot. Voor de langste dag is dat ook weer in orde. Ik heb veel narigheid gehad van bijensteken. Misschien krijg je nog een idee voor een oplossing. Goede honing is erg gezond.
BeantwoordenVerwijderen