maandag 10 maart 2014

in de split en een beetje pech, maar wel een fijne dag.

Zo langzamerhand kom ik in de split. In de split tussen helpen bij zoon en helpen bij dochter, allebei zitten ze in de verbouwing en een mens kan niet overal zijn, he. Ik vind het wel een dilemma. Zoon woont dichtbij en deze verbouwing duurt al even, dochter woont 1,5 uur bij ons vandaan maar evengoed wil ik daar ook graag helpen. Gelukkig woont haar schoonfamilie ( wat mij lichtelijk jaloers maakt, eerlijk is eerlijk) en hun vrienden daar in de buurt. Zucht..dus passen en meten we wat. As zaterdag gaat grandpa zoon helpen en ik race weer naar Ermelo om daar op de kindjes te passen. Ondertussen moet hier de boel ook doordraaien, komt jongste dochter elke donderdag logeren en derde lieve kind gaat 7 april trouwen en daar wil ik nog iets voor regelen. Er zitten natuurlijk 24 uur in een hele dag maar wanneer moet ik dan slapen!!!!! Whaaaa. Oh ja, ik werk ook nog. Ik word al moe als ik het hele verhaal lees. Gelukkig lassen we af en toe een "niks-dag" in.
Dus.

Evengoed was het een fijne dag, lekker veel zon en genoten van het feit dat ik kán helpen. Er zijn zoveel geniet momentjes op een dag. Een krokusje plukken met kleinzoon, een gek filmpje krijgen van kleindochter die ontdekt had dat het heel grappig is om een snottebelletje te snuiten, zonder zakdoek, voor de camera :). Fijn werken, onverwachte hulp, grandpa die thuis komt. Ach ja. live is beautiful

Beetje pech had ik wel, bij zoon in het nieuwe huis is de wc nog niet aangesloten, bij thuiskomst holde ik naar het toilet, plons OH NEE, jawel mobieltje in de pot. Getsie, gelukkig had ik nog geen boodschap gedaan hihi. Het ding ligt nu in een bakje rijst te drogen, hoop dat ie het morgen weer doet.
Ik had mijn mobiel in kontzak , toevallig. Wist je trouwens dat heel veel mensen hun mobieltje meenemen naar de wc ?



                                                  wwwplaatje

liefs grandma



8 opmerkingen:

  1. Pas op dat je niet aan jezelf voorbij gaat en opbrandt.
    Blijf lekker genieten van de kleine momenten, zoals je nu ook doet.

    Jammer van je telefoon. Zuslief heeft dat ook al eens gehad en bij mij is hij eens op de wc rand gevallen. Gelukkig niet in de pot...
    Jekkie, moet er niet aan denken ☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij ook al eens op de rand gevallen. Was vast een waarschuwing hihi

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wel een beetje op jezelf blijven passen hoor! Je hebt er maar 1 van! ;-)
    Maar wees gerust, deze drukte gaat ook voorbij.

    Liefs
    Becca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, telefoon helemaal uit elkaar halen en dan in de rijst. Weet je dat? dus accu eruit en zoveel mogelijk binnenwerk eruit. Dan goed laten drogen voordat je hem probeert aan te zetten. Als er nog vocht in zit, en je zet hem aan, krijg je inwendige kortsluiting en is het over en sluit. Je kunt beter een dagje langer laten drogen dan risico nemen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen