woensdag 26 maart 2014

van hot naar her

Deze eerste dagen van de week stonden bol van de verplichtingen. Maandag naar de huisarts, dinsdag manuele therapie en vandaag een intake gehad voor massage bij de fysio. Morgen op de kindjes passen bij dochter in Ermelo, grandpa gaat ook mee om al vast een en ander te verhuizen en/of af te werken in hun nieuwe huis. Ik heb besloten om maandag weer te gaan werken, ik word gek van het thuis zitten en dan meer van het niks kunnen doen dan het thuis zitten op zich. Ik hoef volgende week maar 2 dagen te werken en dan ben k alweer een weekje vrij, dat is te doen lijkt me .

Gisteren hadden we ruzie met poes Boots, die lag zowaar heerlijk te slapen in mijn eierdoos met kwetsbare gele paprika en courgette zaailingen, deksels beest is het  :). Ze was zwaar beledigd dat we haar linea recta naar buiten bonjourden.

Vandaag heb ik twee oude vogelkooitjes geverfd , daar had ik zo'n zin in. k Kreeg de verf mee van een vrouwtje hier op het dorp, probeer maar even , mooi kleurtje, wat je over hebt breng je maar weer terug. Lief hoor.





                                                het weer is zonnig en ik ook :)


liefs grandma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten