zondag 29 januari 2017

Living on a budget , nog 2 dagen

Het eind is in zicht, ook wel weer lekker om straks niet meer elk centje om te hoeven draaien 😉 Hebben jullie mijn reken foutje al ontdekt.. ik meende dat ik iets over het weekbudget zat maar ik zit er net iets onder, deze week hebben we welgeteld nog 18 cent te besteden.

Vanmorgen aten we smoothie  als laat ontbijt. Getopt met wat havermout, ciazaadjes, kokosrasp, granaatappel, de laatste goibessen en wat blauwe bessen.

 

Als lunch een lekkere witlofsalade voor de derde opeenvolgende dag, ik zou dit rustig nog een dag willen eten zo lekker, helaas is de witlof nu op.

 
Bij de salade geroosterd brood met geprakte avocado, schijfjes sinaasappel en rodezuurkool .

Als extraatje bij de lunch een dessert van banaan, bevroren aardbei uit de vriezer , scheutje amandelmelk, 
wat cacaonips en blauwe bessen.

 

Vanavond eet ik op het werk en warmt grandpa wat eten van gisteren op. Gisteravond moest ik ook werken en at grandpa bij zoon en schoondochter daar aten ze chinees, wat over was nam hij mee naar huis. 

Morgen eten we iets met spruitjes, uitjes, noten en pompoen dat zien jullie morgen wel.

Liefs grandma. 

4 opmerkingen:

  1. ja die rekenfout had ik ontdekt maar vondt het een beetje kinderachtig om daar een opmeking over te maken, Ik vind het ieder jaar weer leuk om deze uitdaging te volgen. Cisca Servie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch gebruik je ook dure ingrediënten. Lukt dat allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker . De goibessen hebben we meestal in voorraad. De aardbeien zijn uit eigen tuin, pitjes en zaadjes koop ik als er ergens een aanbiefing is. De kokosrasp is super goedkoop bij de chinese toko. De granaatappel had ik vorige week gekocht.
      Zo langzamerhand raakt alles wel op...dat wel

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen