zondag 13 januari 2019

Nachtleven en weekboodschappen

De afgelopen nachten slaap ik bijzonder slecht. De drukte van de afgelopen dagen speelt me parten. Vrijdag hadden de begrafenis van tante en 's avonds de verjaardag van schoonmoeder , we lagen pas om 1.30 in bed . Gistermiddag had ik een praktijkcursus van de bijenvereniging over oxaalzuur druppelen, daarna de verjaardag van buurman en 's avonds een verlate nieuwjaarsvisite van de kennis met de kippen. Vanmiddag gaan we naar Ermelo, lekker eindje rijden, relaxed vind ik dat. 

Afgelopen nacht, om een uur of drie pookte ik de houtkachel op, smeerde me een boterhammetje met eigengemaakte jam ( zoveel lekkerder dan de jam van afgelopen week :) ) en belde met dochter die nachtdienst had. Dochter stond net te strijken en had wel even tijd, hihi. 
Eigenlijk niet normaal, he.

Afijn, vannacht zal het vast beter gaan. 

De weekboodschappen.

Lidl,

Sinaasappelen
Uien
6 avocado’s in een netje
Noodles
Biologische kaas
Biologische tofu

13.39

Groenteboer

2 kilo bananen
Een zak druiven
Een zak gele pepertjes
Een rijpe avocado
Mandarijnen

5.15

Jumbo

Soja yoghurt

1.88

Uitgegeven 20.42

De uien lagen al in de kelder net als noodles en de sinaasappels.







We hebben veel voorraad daar eten we lekker van, haast Bourgondisch vergeleken met vorige week.

We ontbijten weer met smoothies.


...en lunchen met het desembrood van de markt ๐Ÿ‘Œ

Vanavond eten we roergebakken pittige boontjes met tofu en noodles. 

Liefs grandma. 

5 opmerkingen:

  1. Zo te zien had je het druk met avondlijke activiteiten. Soms is dat zo, niet altijd te plannen, niet altijd te schrappen.
    Veel plezier met je ritje, goh, toeren, zondagsrijden...dat het nog bestaat, verbaast me wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met het woordje zondagsrijden had je me met een oogwenk terug in mn jeugd. Vader en moeder gingen op zondagmiddag vaak een route rijden. Ze kozen dan een anwb route en toerden de hele middag. Ze namen koffie en wat lekkers mee voor onderweg ๐Ÿ˜Š. Grandpa en ik toeren met een doel we zijn op weg naar dochter en gezin die wonen in Ermelo.

      Verwijderen
  2. Ik zie het gewoon voor me zo 's nachts. Ik hoop dat je weer in je dagritme komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verschrikkelijk hรจ, zulke nachten... Hier ook een paar slechte nachten achter de rug. Zaterdagnacht waren de 2 oudste ook wakker en vonden dat ze om 3 uur best konden gaan spelen...

    BeantwoordenVerwijderen