dinsdag 4 februari 2020

Too good to go.

Een poos geleden had ik de app van " Too good to go" gedownload maar er nog geen gebruik van gemaakt. Sommige winkels die meedoen zijn 10 kilometer verderop, en ja daar rij ik dus niet voor om. Gisteravond kwam ik echter een winkel tegen op de app , die hier maar 5,5 kilometer vandaan is. De box besteld en vooruit betaald, vandaag kon ik hem om 17.00 uur ophalen. Ik vertelde de winkelier dat ik nog niet eerder had meegedaan en niet goed wist hoe het werkte, nou hij ook niet want ze waren deze week pas begonnen :) . Het is een eenvoudig systeem, je opent de app,  je klikt de winkel aan waar je wat wilt ophalen, betaald via ideal of paypal of een andere betaalgeval. Je krijgt een bevestiging en als je het pakket ophaalt laat je op je telefoon de bestellingsbevestiging zien, even swipen en klaar.

Ik had een tas vol voor 4,99

een geitenkaas pasta salade ( daar kunnen grandpa en ik beiden wel van lunchen morgen)
een bami pakket
een bakje taugé
een pak slagroomvla
een bakje rundvlees gehakt ( voor zoon en schoondochter )
een bakje runderpoulet ( voor de buurvrouw , die van het brood )
kipfilet broodbeleg ( ook voor buurvrouw)
een zakje snijbonen
een volkoren brood ( deze kreeg ik zo mee, hoorde niet bij het pakket )
een zakje gemengde sla

 t Schijnt dat je kunt aangeven dat je vegetarisch eet dan houden ze daar rekening mee, nou dat is een leer voor de volgende keer.

de pakketten hebben een waarde van 15 euro


Alle artikelen waren houdbaar tot en met morgen. We zouden vanavond stamppot snijbonen eten maar het werd noedels met bamigroente en om te zondigen een bakje slagroom vla als toetje , hadden we in geen jaaaaren gegeten. Wel lekker hoor,  maar man wat een calorieën.

en jij heb jij weleens een too good to go pakket gehaald ?

liefs grandma


10 opmerkingen:

  1. Nee, want wij eten hier niet kant en klaar en bijna geen vlees meer. Er zijn er hier 4 vega van de 7 . Wat ik zie is dat het veelal pakken met yoghurtdrink, pudding, kant en klare maaltijden, vlees en voorgesneden dingen zijn. Alles wat ik niet eet en drink dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt dit was een supermarkt pakket dan krijg je dat al snel. Binnenkort zal ik eens iets halen bij Bakker Bart. Eens zien wat daar in zit. Dochter uit Ermelo was daar erg tevreden over.

      Verwijderen
    2. Bakker Bart doet hier niet mee. Daarvan gaat alles naar de voedselbank. Anders zou ik het daar wel eens willen proberen. Ik hoop nog steeds dat onze groenteman mee wil gaan doen😜

      Verwijderen
  2. Ja, 1 keer gehaald. Er zat veel vlees en zuivel in, en dat eten we juist niet veel. Dus ik weet ook niet of ik het nog eens doe. Het verrassingseffect is wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog niet. Vind de ophaaltijd zo onhandig. Met twee kleintjes is het hier tussen 17.00-19.00 uur spits.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kende ik niet. Wat een goed idee en zo voordelig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, meestal zijn het produkten die ik normaal nooit zou kopen! Net als Marie maak ik liever alles zelf en vlees/vleesprodukten eten we niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier precies hetzelfde.....Ik heb het één keer geprobeerd en het voelde als een verrassingspakket toen ik het ging ophalen maar ik heb het vlees weggegeven en de rest van het pakket zou ik zelf nooit gekocht hebben dus het was voor mij ook echt eenmalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, nog niet maar ik wel dat wel een keer gaan doen. Het is een goed initatief en je bespaart er ook nog eens een boel geld mee.

    BeantwoordenVerwijderen