vrijdag 16 december 2022

Pret om een Too Good To Go pakket

Zoals jullie weten halen we af en toe een too good to go pakket, het liefst eentje van de Lidl of de Ecoplaza, die zijn echt de moeite waard. Laatst zag ik in de app dat de Hema ook nog pakketten had, onder de naam decemberpakket. Het was een paar dagen na Sinterklaas. Proberen?? Jazeker. Grandpa wilde wel even meerijden naar de stad dan kon ik even snel de winkel in en uit. Onderweg zei hij nog .. stel je voordat er alleen maar chocolade letters zitten, kan kan ..ik ging voor gevulde speculaas en roomboteramandelstaven, want ja zo'n pakket , je weet nooit wat er in zit .

Ik haalde het pakket bij de balie en keek wat er in zat. oooh ja echt ook!!!!!! wel zeven chocolade chocolade letters, ik had er  in de winkel al zo'n pret om ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚, het was maar goed dat ik er geen wedje om gelegd had met grandpa, anders had ik dik verloren.

Gelukkig bleken er naderhand ook nog appel/kaneelpepernoten, mini pepernootjes in kleine doosjes, twee zakjes met deftige chocolaadjes รจn gevulde choco-autootjes en choco-kikkers in te zitten. Veel snoeperij in elk geval.

Het was leuk om eens te proberen maar ik heb liever een pakket zonder snoep, evengoed hebben we voor de komende feestdagen nu genoeg lekkers in huis.





Liefs grandma.




6 opmerkingen:

  1. Wat zijn deftige chocolaadjes?

    Afke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zachte gevulde chocolaatjes en witte chocolaatjes met vulling en spikkeltjes:)

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maakte vroeger veel lekkers zoals brownies, daar zijn de chocoladeletters die na Sinterklaas zijn afgeprijsd ideaal voor. Inderdaad een leuk snoeppakket, jullie kunnen even vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook eenmaal een Hema pakket opgehaald, maar daar zaten allemaal vleeswaren in die ik zelf nooit zou kopen zoals tong en lever…brrr

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms probeer je wat he. Ooit eens een pakket van een supermarkt gehaald daar zat idd ook veel vlees en zuivelproducten in, daar kies ik dus niet meer voor

      Verwijderen