zondag 26 januari 2014

sneeuw

Gisteravond begon het te sneeuwen. Ik had een late dienst, samen met een oude bewoner naar de vallende sneeuw gekeken, mooi momentje. k Deed er wel een beetje langer over om thuis te komen :)
Vanmorgen lag er een mooi pak sneeuw, glibber en glij met t autootje weer naar het werk maar eerst een paar foto's genomen van de tuin in de vage schemer en dat speciale licht dat je alleen ziet als het gesneeuwd heeft. 



Dit is het kippenhok van de kleintjes, die dametjes blijven binnen deze dagen, geen veer op hun lijf die er over denkt om in de sneeuw te gaan scharrelen.

Hoe mooi het ook is, ik heb heimwee naar de lente.

lief grandma




5 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg!
    Ik hoop voor Zoonlief dat we hier ook nog een paar dagen echte sneeuw krijgen. Gewoon zodat ik nog even een sneeuwpop kan maken en een sneeuwballengevecht kan houden. Hij is nu op zo'n mooie leeftijd dat zo'n 'sneeuwdag' echt blijft plakken als een dierbare herinnering.
    Nog even duimen dus voor nog een beetje sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Hier alleen maar regen....
    En ja.. ik ben ook wel toe aan lente!

    BeantwoordenVerwijderen