dinsdag 6 januari 2015

met grote blijdschap ....geboorte golf

Jawel, moeder konijn Fien kreeg vanmorgen jonkies, ik denk dat het er een stuk of vijf zijn.

Het zat er al aan te komen natuurlijk toen we dat ene dode jonge konijntje vonden. Aangezien konijntjes na de bevalling direct weer de- goede -daad doen , kon het haast niet anders dat Fien zwanger zou zijn. We hadden haar al apart gezet in een logeer-hok in het blokhutje
Vanmiddag kwam ik thuis van werk en zoals altijd deed ik het rondje langs de dieren. In het hok van Fien lag een enorme berg zachte wolletjes , ik mocht even kijken van haar. Diep onder het dekbedje lagen de kleintjes dicht tegen elkaar aan. Ik hoop dat ze het redden..








liefs grandma

5 opmerkingen:

  1. Aaah wat leuk, van harte en genietze van die kleine krummeltjes, X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Proficiat hoor met de klein(e)kinderen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en bijzonder hé als een voedster je haar nestje laat zien , ik weet dat wij dit thuis als kind steeds weer bijzonder vonden.

    BeantwoordenVerwijderen