vrijdag 16 mei 2014

druk man

Oh vreselijke drukte. Deze week veel gewerkt 2 lange dagen en 2 avonden, vandaag vrij en dan weer 4 lange dagen aan de bak. Er zijn wat probleempjes op t werk zodat er wat extra ondersteuning nodig is. Ik wil graag helpen maar druk ist wel. Vandaag flink aan t werk in huis, dan hoef ik het alleen maar bij te houden aankomende dagen. De tuin wordt prachtig groen en wollig. Er bloeit van alles en elke dag poot of plant ik wat.

Vanmorgen maakte ik wat foto's, met het zachte zonlicht lijkt alles zo mooi. Heerlijk,  even in de tuin zitten met een kopje koffie, kijkend naar al het moois wat groeit en bloeit.


liefs grandma


dauwdruppels op de vrouwenmantel


vingerhoedskruid











2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Grandma.
    Pas je wel op dat je niet teveel hooi op je vork neemt?
    Helpen is prima, maar pas wel een beetje op. Het was niet zo lang geleden dat je zo'n last had van je arm en schouders. Let een beetje op jezelf alsjeblieft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig hé, de tuin in ochtendlicht. Daar kan ik ook zo van genieten...

    BeantwoordenVerwijderen