vrijdag 8 april 2016

Tuingebeuren

Iedereen bedankt voor de felicitaties , kleine Bas is echt super schattig.  Gisteravond gingen we even babyknuffelen hij is zo zacht en lief , smelt :)

Vandaag hebben grandpa en ik de pruimenboom nog wat bijgesnoeid er zaten veel waterloten en doorgeschoten takken in. Niet teveel snoeien want dan reageert de boom met nieuwe uitschieters. In de koude grond zette ik een twintigtal zomerpreitjes . Op de markt kocht ik vanmorgen een aantal potten met salie, oregano en bonenkruid. Hops ook de grond in, dan lijkt het al wat hè.

Tot mijn grote verbazing groeit er bloemkool in de tuin. Vorig jaar wilde ik dat eens proberen,  in de herfst plantjes poten, overwinteren in de kas en vroeg in t jaar weer naar buiten. Ach en wee ook dat is er toen helemaal bij in geschoten. De jonge plantjes hebben de hele winter op de tuin gestaan en warempel, door de zachte winter denk ik, is het toch een succes geworden ! Volgend herfst doe k gewoon weer zo. 
















Liefs grandma .

3 opmerkingen:

  1. Ik lees iets over een babietje ... en over spontane kolen ... hm komen ze dan toch uit de kool?

    Gekheid hoor! Gefeliciteerd jullie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met de kleinzoon. Wat een klein wondertje weer! De tuin mag er ook wezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen