vrijdag 16 augustus 2019

een sorry, tweede moeder-dochterdag, marktje en eindelijk vakantie!

Ik heb gefaald lieve mensen het is me dus niet gelukt om netjes te bloggen over wat we aten deze afgelopen dagen :) Het was gewoon te druk. Naast het vele werken, wat trouwens erg goed ging, had ik nog een moeder-dochterdag met jongste dochter en een marktje.

Onze moeder-dochterdag was erg gezellig, we waren gewoon in Groningen. Beetje gewinkeld, op vele terrasjes gezeten, heerlijk gegeten en genoten van elkaars gezelschap. Er stond die dag een harde wind, op elke foto staan we met verwaaide haren 😊.



We sloten de dag af bij een leuk restaurantje hier, erg leuk . Zeker een aanrader als je eens naar Groningen gaat. Alles wat je daar ziet is te koop en het eten is er heerlijk.

Afgelopen zondag stond ik met een vriendin op t marktje van camping Het Buitenland . Ook weer zo leuk, zo'n gezellig sfeertje. We deden goede zaken :) 




Vandaag waren we druk met opruimen in en om het huis en het klaarmaken, lees inpakken, van de camper. Grandpa ging eerst met de camper door een vrachtwagen wasstraat, t campertje ziet er weer spik en span uit. Ik heb het bed opgemaakt, de kastjes gevuld, het kleedje voor de hond ligt op t plekje tussen de twee voorstoelen. Morgen gaan we met de kleinkinderen van t dorp op stap. Maandag heeft grandpa nog een klus in Rotterdam en Deventer en dan gaan we echt. Dochter uit Ermelo komt ergens deze week met de drie kindjes slapen en we plannen nog een nachtje logeren voor kleindochter uit Zutphen.

let's go,

liefs grandma


Geen opmerkingen:

Een reactie posten