maandag 26 april 2021

Lekker dagje

Wat is het mooi weer hé. De wind is wat fris maar dat mag de pret niet drukken. Ik zit in een blokje van vijf nachtdiensten en normaal gesproken slaap ik heel goed overdag maar deze dagen lukt dat niet zo goed. Vandaag was ik om 13.30 al klaarwakker, ik ging naar beneden, dronk wat water en besloot nog een poging tot slapen te wagen, om het structuurtje kompleet te maken, kustte ik zelfs grandpa voor de tweede keer weltrusten en dook weer onder de wol. Het werd helemaal niks :) 

Grandpa en ik dronken dus relaxed een bakkie koffie in de tuin, ik belde met een van de dochters en  besloot om wat in de moestuin te doen. Geen idee waar alle energie vandaan kwam, maar ik heb er flink gebruik van gemaakt. Er moesten nog houtsnippers op de paadjes komen en ik haalde rabarber uit de tuin, ja werkelijk dat groeit als een malle. Na het eten maakte ik een pan jam van de rabarber en aardbeien (uit de dievries) 







De broodmachine staat aan. Voordat ik naar het werk ga, eten we nog een warm broodje met aardbeien-rabarberjam, heerlijk,


fijne avond, liefs grandma.




6 opmerkingen:

  1. Ik hoop,dat je nu beter slaapt. Want vijf waak-dagen is wel veel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Respect voor je. Er zijn soms van die dagen, heerlijk,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan komen door het voorjaar en ook de supermaan. sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien die potjes jam er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik maak ook elk jaar rabarber/aardbeienjam, lekker.

    Jouw potjes jam zien er ook heerlijk uit.

    Groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat ziet er goed uit, wij hebben laatst ook al rabarber gehad. Heerljk!

    BeantwoordenVerwijderen