zondag 25 juli 2021

Moeder en dochterdag 2021, Leiden

Afgelopen vrijdag vierden dochter uit Ermelo en ik weer een moederdochterdag. Elk jaar ga ik met elke dochter, een dag, naar een stad van hun keuze. We doen dit al jaren, dochter uit Ermelo had uitgerekend dat het dit jaar weleens de 20e keer zou zijn geweest, bijzonder.


Dit jaar was Leiden de stad van haar keuze. Wat hadden we een leuke dag! De avond vantevoren was ik met de trein naar Ermelo gegaan, zodat we 's ochtends op tijd konden vertrekken.


We parkeerden de auto in een parkeergarage, in het centrum en startten de dag met koffie en een proeverij van heerlijkheden, bij Anne & Max. 

Van te voren hadden we een aantal winkeltjes uitgezocht die we zeker wilden bezoeken. Dochterlief wilde heel graag naar Noir Home dat is zo'n leuke winkel. Ze kocht er een prachtige vaas voor hun nieuwe keuken. Ik hou van Dille en Kamille, ik zou zo mijn baan opzeggen om daar te werken :) Ik kocht er een piepklein houten lepeltje, een blokje amber en een keramisch zeephoudertje met een lekbakje. 

Naast "spul"  kochten we ook kleding, zowel vintage als nieuw.

Lekker lunchen en aan het einde van de dag een glaasje wijn cq fris met nancho's .


Al met al een heerlijke dag :)


blij op een bruggetje!


En kijk hier, de leukste inwoner van Leiden...


de schat, aah



liefs grandma.






4 opmerkingen:

  1. Wat leuk de Koornbrug op de achtergrond. Daar op het water is een hele leuke kerstmarkt in de winter. Ik ben een geboren Leidenaar vandaar.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige gewoonte zeg! De foto ziet er ook zo leuk en blij uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen