woensdag 29 september 2021

.......

Goedemorgen, het lijkt alsof we het steeds drukker krijgen in plaats van lekker-rustig-aan-op-leeftijd. We werken allebei veel en onregelmatig. Gelukkig gaat daar wat verandering in komen want vanaf 1 januari krijg ik vaste werkblokjes! Ik werk dan 1x een blokje van 2 nachten en 1x een blokje van 4 nachten, hoe fijn is dat. Ik ben er super blij mee.


Kleine Mingus is 14 september één jaar geworden, helaas was het ventje ziek die dag, ochtoch het hele geplande tuinfeest  ging niet door.

Bij zoon en schoondochter was corona in the house die zaten 10 dagen in quarantaine.  

En oh zo verdrietig, mijn stoere schoonmoeder is ernstig ziek, terwijl schoonvader steeds verder in de war raakt.


Ik ben deze week druk met oppassen, zowel op de kleinkinderen als op opa van 90 :)

We hebben de voortuin voorbereid op het beplanten as zaterdag. De groentetuin is bijna winterklaar , er ligt een flinke hoop compost klaar om uitgereden te worden op de moestuin en waar nodig in de bloemenperken. We vieren aanstaand weekend de verjaardag van kleinzoon Mart, aansluitend werk ik dan weer 4 nachten , pfffiuw. Volgende week is er imkercafé, moet ik naar de tandarts en eigenlijk ook nog ergens een gaatje vinden voor bloedprikken. Mejuffrouw mier is weer aanwezig. 





liefs grandma.






3 opmerkingen:

  1. Wat naar van je schoonouders. Wonderlijk hoe kwetsbaar mensen dan ineens blijken te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met recht een sandwitch situatie. Zowel oud als jong vraagt je aandacht

    BeantwoordenVerwijderen