dinsdag 15 februari 2022

Corona vervolg.

We zijn er zo'n beetje weer hoor. Al met al toch een week ziek geweest. Hoofdpijn, koorts, keelpijn en spierpijn, het volle pakket zeg  maar.

Mijn schoonzusje haalde wat verse groenten en fruit, normaal gesproken zou ik zoon van het dorp of de buurtjes vragen om iets mee te nemen maar ze hadden  allemaal corona, gelukkig woont mijn schoonzusje ook in de buurt. Naast verse groenten en fruit aten we gewoon uit de voorraad, het leek warempel nog wel januari ! 


Afgelopen zondag was ik jarig, ik bakte een appeltaartje en die hebben we samen met zoon, schoondochter en kleinkinderen soldaat gemaakt, coronaparty. Daarna waren we zo moe dat we eerst een dutje moesten doen. Gelukkig neemt de energie ook weer wat toe.


Vandaag bakte ik een brood, een teken dat het normale leven weer is begonnen.




Morgen schrijf ik weer een langere blog.


Liefs grandma


1 opmerking:

  1. Gelukkig,dat het beter gaat. Voordeel is wel,dat jullie nu goede immuniteit hebben

    BeantwoordenVerwijderen