maandag 2 december 2013

Beetje rare dag vandaag . Al een paar dagen voel ik mij niet zo fit, duizelig en misselijk hmmm wat dat nu is. Ondanks de beroerderigheid toch  buiten aan de slag gegaan. Alle dierenhokken uitgemest, schoon zaagsel en lekker veel vers stro in de hokken gedaan, alsof ze schone lakens kregen. Daarna even een uurtje op de bank gelegen en vervolgens met de paardemest aan de slag. Kalmpjes aan , halve kruiwagens vol en met de mestvork de derrie in de bakken uitgespreid. Na drie bakken weer een uurtje gerust en de volgende drie bakken gedaan. Toch lekker opgeschoten, morgen nog een bak en dan is dat gedeelte klaar. De kar is nog half vol, genoeg voor het nieuwe gedeelte.

Zaterdag had ik een pan met bonensoep gemaakt , ik hoefde vandaag dus niet uitgebreid te koken dat scheelde weer.

Voor de rest van vandaag doe ik het rustig aan.


                                            wwwplaatje

liefs grandma

1 opmerking:

  1. Wat vervelend Grandma, ik hoop dat je je snel beter voelt!
    Hier in de buurt zijn er ook veel aan het knoeien: veel verkoudheidjes, buikgriep en koortsige buren.
    Gelukkig voel je je nog goed genoeg om even lekker buiten bezig te kunnen zijn. Vaak knap je daar toch nog weer een beetje van op.

    Ik hoop dat je je snel weer helemaal top-top voelt.

    BeantwoordenVerwijderen