woensdag 26 februari 2014

Afgelopen dagen waren gezellig druk. Gisteren mijn laatste werkdag van een blokje van vier gewerkt, kompleet met een middagje teambuilding. altijd interessant. Aansluitend middelste dochter van de trein gehaald. Grandpa had gisteren een klusje in Rotterdam en ging daarna naar Ermelo waar oudste dochter woont en waar op dat moment jongste dochter op bezoek was. Zij aten in Ermelo en wij waren hier aan het kokkerellen. Na het eten even een flitsbezoekje bij zoon hier op het dorp, hadden we alle kinders in een dag gezien ( nou ja ik heb oudste dochter niet getroffen en grandpa zag zoon niet ) Tegen 20.30 waren ook grandpa en jongste dochter weer thuis.
We hadden een fijne avond , de meiden hadden elkaar heel wat te vertellen en ik hoorde ze vannacht om 3.00 naar boven stommelen. Ze hadden besloten om ook maar samen op een kamer te slapen, konden ze fijn door kletsen. Vandaag  samen doorgebracht met eten en drinken, karweitjes doen, winkelen, pizza maken , nog maar eens eten he, en vanavond heb ik het stel op de bus cq op de trein gezet.
En passant nog wat zaad van gele gourgettes , pompoen en trostomaatjes gezaaid in eierdozen.
Morgen een meer uitgebreide blog, ik ga nu bankgangen en een glaasje wijn inschenken.

liefs grandma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten