dinsdag 16 februari 2016

We zijn er ๐Ÿ˜€

Na een lange vliegreis van Dusseldorf naar Dubai ,van Dubai naar Chennai ..
We hadden de koffers gehaald en liepen door de deuren de warmte in en daar vloog dochter ons om de hals ! Ze had gewoon de controles genegeerd jaaaaahaaa huilen ! Zo blij zo blij. 
Ze waren met de taxi gekomen om ons op te halen. Voor hun ook een hele reis drie uur heen en drie uur terug. 
Onderweg viel er vanalles te zien. Chennai is een hele grote stad en werkelijk alles rijdt,loopt , schuifelt over de weg inclusief koeien en geiten. Wat een indrukken. We aten onderweg een hapje , de jongelui weten precies wat alles is. De chauffeur van de taxi is een goede bekende van ze. Langs de kant van de weg staan allerlei stalletjes met fruit de. We stopten voor een bekertje versgeperst rietsuiker sap.
Ik had foto's gemaakt van het kraampje dat is dan een tafeltje een generator, een rietsuiker pers, temidden van veel plastic afval, langs de kant van de weg. Een bekertje kost 50 roepie maar toen ze de  bleke westerse koppen van grandpa en mij zagen verhoogden ze de prijs , handeltje hรจ ๐Ÿ˜. Het sap was echter heerlijk! Toen we terugliepen naar de auto stonden daar gezellig twee koeien te staren..werkelijk ze lopen overal ๐Ÿ˜Š Ik zal eens zien of ik de fotoos kan plaatsen..heb net een tabletgeval maar ben er nog niet zo handig mee hihi
Nu zit ik op een terrasje van ons guesthouse, kijk deze foto is gelukt Yes!



 Even hebben we geslapen . Dochter en schoonzoon regelen een scootertje voor ons, kunnen we morgen een beetje toeren hier. Morgen een nieuw avontuur . 

Liefs grandma

7 opmerkingen: