dinsdag 26 maart 2019

Een dag kalm aan en een schattige Body Lotion Bar

Gisteren was het een drukke dag op het werk en met een hoofd vol emoties  kostte me dat bijzonder veel energie. Vandaag heb ik dus mijn afspraken afgezegd en alleen de noodzakelijke dingen gedaan, een wasje gedraaid, met het hondje gewandeld en wat wax melts gemaakt. Oh en een shampoo bar, geen idee of het gelukt is ... morgen kan het uit de mal :) ik laat het weten.

Ik wilde deze week graag in de tuin aan het werk maar het is me te koud en te nat, wat een mooi excuus is om een beetje te luieren voor de kachel.

Afgelopen week werd een mooie mal bezorgd, vanuit China-je-weet-wel. Ik had hem bij een bedrijfje in Amerika gezien en wilde hem erg graag hebben , maar de verzendkosten waren torenhoog, bij denAliexpress was de mal even duur maar, let op, gratis verzending dan is de keus snel gemaakt. Ik maakte van bijenwas, kokosolie, cacaoboter en wat lavendel olie een heerlijke lotion bar. Kijk hoe schattig!



hier wordt ik blij van :)

Een lotion bar is eigenlijk body lotion in vaste vorm, na het douchen wrijf je er mee over je lijf of je verwarmt hem in je handen en smeert je er vervolgens lekker mee in.

Vanavond op tijd naar bed, morgen nog een dag werken en dan heb ik weekend.

Afbeeldingsresultaat voor zwart wit foto oude vrouwtjes met rollator

liefs van deze oude dame.


5 opmerkingen: