zondag 15 november 2020

Rustige dag

Vandaag was het een rustige dag in ons Kleinfarmhuus. We stonden laat op, wandelden vier kilometer met de hond. Na de wandeling zetten we een pot koffie en stookten de kachel op. We  maakten ons ontbijt / brunch, grandpa at twee boterhammen en ik at appel-crumble met kokosyoghurt. 

Ik kookte een grote pan pompoensoep op de houtkachel, soep óp de kachel, hond en katten ervóór, aaah het zijn die kleine geneugten waar een mens gelukkig van wordt nietwaar .






Er is genoeg te doen in huis, de bovenverdieping moet nog worden opgeruimd, er is een wasje dat gevouwen moet worden, ik ga dat echt allemaal doen...maar niet vandaag :)


 liefs grandma








3 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heerlijke dag! Meneer Fluitekruid en ik hebben vandaag een strandwandeling gemaakt, en hout en briketten gehaald voor het potkacheltje.
    Maar we vinden het momenteel al zo warm in huis, dat we nog even wachten...
    Fijn dat we in ieder geval alles in huis hebben. En dat uitstelgedrag... herkenbaar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knus zo'n houtkachel Ik genoot gisterenavond even van de (harde) wind in kachel en schoorsteen. Klonk naar Sinterklaasfeest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet van het stilleven van je kachel met die dingen er op!

    BeantwoordenVerwijderen