donderdag 12 november 2020

St Maarten en corona

Hier in het noordoosten van Nederland ging het St Maarten feest gewoon door......nou ja ... we hadden welgeteld vijf kinderen aan de deur, inclusief de kleinkindjes van het dorp.  Ik begreep dat de meeste gezinnen toch liever thuisbleven of alleen in hun eigen straat met de lampion liepen. Zoon en schoondochter hadden besloten alleen naar de opa's en oma's en de tantes te gaan, met het oog op het werk van zoon, hij werkt bij dezelfde instantie als ik, en schoondochter, zij werkt in de kinderopvang.  

Bleven grandpa en ik met wel heel veel lekkers zitten, ik moet eerlijk bekennen, de zak met mini snickers is al op 😋 

Ik moest afgelopen nacht werken, het laatste nachtje van een blokje van vier nachtdiensten en door alle suiker was ik net zo druk als wat, helemaal in de overdrive, dat werkt wel lekker trouwens hihi. 



liefs grandma.


2 opmerkingen:

  1. Uit zelfbescherming gaf ik na Halloween het overgebleven snoep aan de buren voor hun kleinkinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL. Ik snap helemaal dat de zak al leeg is. Als het in huis is, valt het ook niet mee om er af te blijven!

    BeantwoordenVerwijderen