maandag 15 maart 2021

Bijenwas, moestuin, plannen en ideeen

Joehoeeee, ik kom even voorbij hollen voor een update en daarna moet ik echt weer verder hoor !



Zaterdag heb ik de laatste oude bijenwasramen omgesmolten, het leverde me een  mooi partijtje bijenwas op. Van die was maak ik kaarsen, in een malletje en, nieuw, in een blikje. 



Ik heb een opdracht voor een kleinfarmhuus cadeau-pakketje en dit leek me leuk om er bij te doen.  Ik zal het eindresultaat wel laten zien. 

De moestuin is voor een groot deel klaar om ingezaaid te worden, helaas is het de laatste dagen nu niet echt lekker weer voor tuinieren, het is ook nog vroeg in het jaar, het kan nog wel. De peultjes zitten wel al in de grond, ik kon het niet laten :)

En oh, mensen lief wat heb ik veel ideeën om dingen te maken ! Hierboven dan het kaarsje in een blikje, thee in een mooie verpakking, zeepjes met bijtjes erop, grote en kleine cadeau-pakketjes, zalfjes en oliën, ik kan er haast niet van slapen hahaha.

Naast alle leukigheid zijn er ook andere zaken, zo moesten we de afgelopen tijd regelmatig naar het ziekenhuis voor onderzoeken voor grandpa, alles min of meer oké hoor, maar een operatie zit eraan te komen. Niets ernstig maar het moet toch even gebeuren. 

Je begrijpt er gebeurd van alles hier, leuk of niet leuk, het houd me bezig zeg maar 😏


ik ga er weer vandoor meep meep !!!!

liefs grandma




3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je echt een opdracht hebt voor een cadeaupakketje zeg. Dat lijkt me heel bijzonder en fijn om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om tussen alle drukte even een berichtje te kunnen geven, sterkte met grandpa en leuk om zoveel ideetjes te hebben,
    Groetjes, RiaN

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt gezellig, veel plezier en ook veel sterkte voor grandpa!

    BeantwoordenVerwijderen