zondag 21 maart 2021

Werken enzo

Afgelopen week moest ik drie nachten werken. Ik meende dat ik woensdag- donderdag-en vrijdagnacht moest werken, tot mijn grote schrik belde mijn  collega me dinsdagavond om 22.30 uur, toen ik op het punt stond om naar bed te gaan, of ik nog kwam werken. Oh hellup, ik had me verkeken op het rooster, snel snel een krentenbol en een blik soep in mijn tas en gaan ! Ik was 25 uur achter elkaar wakker én alert daarna stortte ik als een kaartenhuis in elkaar😃 een aparte ervaring zeg maar.

Woensdagnacht volgden we , tussen de bedrijven door, de verkiezingen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me een beetje geschaamd heb over de uitslag.....een klap in het gezicht voor de slachtoffers van de toeslagen affaire, aardbevingsellende in Groningen ... werkelijk...

De rest van de week waren we bezig met het verwerken van een partij hout, zagen en kloven. Het hout is erg vers en het duurt zeker drie jaar voor het droog genoeg is om te stoken. 



Er waren een aantal mooie stammetjes bij, ik vroeg aan grandpa of hij deze in schijven kon zagen



Die schijven gebruik ik als plateau in een Kleinfarmhuus pakketje. Kijk zo ziet zo'n pakketje eruit.

  



Vanmorgen gingen we naar het bos. We wandelden een flink eind met de hond, altijd fijn en je komt de mooiste dingen tegen.




Vanmiddag gingen we even naar mijn schoonouders, opa is wat in de war maar hij weet alles nog van vroeger, prachtige verhalen!


As dinsdag wordt grandpa geopereerd, we vinden het allebei spannend...


liefs grandma.





5 opmerkingen:

  1. Dat moet een zware dienst geweest zijn. Succes met de operatie van je man

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schrikken dan he, als je opeens van de status, ik ga zo heerlijk slapen Naar de status werken moet.
    Ik wens jullie sterkte met de operatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat is schrikken, leuk die schijven voor de pakketjes.
    Voor dinsdag wens ik jullie veel sterkte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt me nog flink schakelen als je op het punt staat om naar bed te gaan, en dan ineens een doorstart moet maken ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk is de operatie goed verlopen!

    BeantwoordenVerwijderen