maandag 9 mei 2022

zomer in de lente

Hallo lieve mensen , het is alweer een tijdje geleden dat ik iets geblogd heb. We zijn heerlijk druk met van alles, lees tuin, tuin en tuin! Grandpa maakt extra perken, voor bloemen en struiken. Ik koop nieuwe planten en zit vol ideëen voor het hele "Erf ". 

Het lijkt gewoon zomer in de lente , zulk lekker weer. Ik kan er echt van genieten.

De bijen doen het super goed, mede door het mooie weer, wat een verschil met vorig jaar. Ik denk dat ik volgende week al wel honing kan slingeren! Ik zal binnenkort een extra uitgebreide blog over de bijtjes schrijven.


Voor de rest zijn er verjaardagen van familie en vrienden, werk natuurlijk en logeerpartijtjes. 


Ik heb nagedacht over deze blog, zal ik ermee doorgaan? Zal ik ermee stoppen? 

Voorlopig pak ik het bloggen weer op want er zijn nog zoveel leuke onderwerpen om over te schrijven! 


Voor woensdag staat er weer een € 1,50 dag op de planning. Ik haalde de meeste boodschappen bij Boni, er is nog 50 cent over die ga ik uitgeven bij de groenteboer. Ik heb 1 ei ( 18 cent ) en nog wat fruit nodig.


we gaan ervoor, liefs grandma




8 opmerkingen:

  1. Wat goed dat 1,50 toch nog kan in deze dure tijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze blog altijd wel fijn/ ontspannen en lekker down to earth. Ook al reageer ik niet vaak. Maar ik snap ook dat je soms geen zin hebt om te bloggen. Gr. Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben ook een trouwe lezer en hoop dat je nog lang blijft bloggen : ik kijk altijd uit naar je verhalen en challenges :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. NIET stoppen graag ik vind het zo leuk om te lezen ik haal er veel inspiratie uit zeker wat je maakt voor 1,50 per dag .ga maar gewoon lekker door ;)

    BeantwoordenVerwijderen