vrijdag 20 september 2024

de boel de boel laten en voorbereiden op de reis

De boel de boel laten is echt niet mijn ding. Ik heb De Boel graag onder controle, de zaken opgeruimd en nietde zaken  teveel aan het toeval overlatend. Nou dat gaat me deze dagen allemaal niet lukken. Afgelopen week heb ik nog bietjes ingemaakt, een en ander uit de tuin gehaald, beetje geschoffeld tussen de boerenkool en toen dacht ik, ik werk me helemaal over de kop, stop daarmee, tja en dan moet je dat ook nog gaan doen hè! De tuin laat ik dus maar voor wat het is, in huis hou ik het allemaal wat bij en dat is het dan. Ik wil me gewoon gezellig voorbereiden op de reis naar Schotland en dan niet een zeurend stemmetje in mijn hoofd hebben " joehoe-er-moet-van alles".

Wat de reis betreft, ik heb de koffer bijna klaar, er moeten nog een paar dingetejes bij. Vanmiddag belde ik nog een poos met dochter Floor, wat nemen we mee? als jij dat meeneemt en ik dat dan...op die manier, zo leuk. We zijn allebei spannend-zenuwachtig maar hebben er ook ontzettend veel zin in. 

Ik kocht wat makkelijke kleding en vond ook fijne wandelschoenen. De winkel had mijn maat niet meer dus bestelden we een maatje groter en die zouden thuis bezorgt worden, dat duurde iets langer dan verwacht en toen ze kwamen was het de verkeerde maat !! whaaaa! De goede maat was ook niet meer leverbaar. Gelukkig kreeg ik het geld terug in de winkel en kocht een paar wandelschoenen bij de ANWB, pfieuww.

Aankomende nacht moet ik nog een nachtje werken en dan stort ik me op het inpakken en klaarzetten. 


morgen een uitgebreide blog hoor, ik ga snel eten koken en de nachtdienstlunch klaarmaken.


liefs grandma. 

1 opmerking:

  1. Volgende week gaan wij een paar dagen weg en ik ben alles aan het opmaken wat niet mee mag/kan uit de koelkast en groentes, vind ik altijd fijn dingen opmaken en na de vakantie opnieuw beginnen. We hebben een huisje gehuurd en ik neem de basisdingen zoals koffie, melk, cola en wijn afgeteld mee. Boodschappen is dan heel makkelijk alleen wat we 1-2 dagen nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen