zaterdag 21 september 2024

Optredens, verjaardagen en een verspil me niet tasje van de Lidl

Vandaag maakte grandpa me om 12.00 wakker, anders kan ik vanavond niet slapen. De dag na een blokje nachtdienst is altijd een brakke dag maar vandaag ging het best  goed. Na een paar kopjes koffie en wat fruit was ik redelijk wakker. 

Ik zat lekker in het zonnetje en bedacht dat Tijd eigenlijk heel bizar is. Vorige week zaterdag hadden we bijvoorbeeld de optredens van grandpa en later op de middag van jongste dochter tijdens het Uitfestival in Emmen. Zo leuk ! Mingus was die dag eigenlijk jarig, hij werd  4 jaar, hoe snel die jongen groot wordt??? Schoonzoon uit Ermelo is die dag ook jarig, terwijl grandpa en schoondochter allebei op 10 september jarig waren. Kun je het nog volgen? ( We vierden Mingus' verjaardag op zondag, hij was zo echt jarig , de schat ) Vandaag zat ik dus in de tuin en volgende week zaterdag ben ik ergens in Schotland. Tussentijds heb ik nog gewerkt, de gewone dagtaken volbracht. In twee weken tijd gebeurt er vanalles, dat lijkt maar een korte tijd en toch is het lang, jaaaah nou ja mijn nachtdiensthoofd is toch een beetje raar vandaag 😅


Van de week scoorde ik trouwens nog een verspil-me-niet-tasje van Lidl, daar ben ik altijd zo blij mee.



aardappelen

peulen

sugarsnaps

champignons

knoflook

gember

courgette

tomaten, citroen

uien, appels.


Vandaag fietste ik naar de Aldi om nog wat boodschappen voor de reis te halen. Ik vertrek dinsdagochtend op tijd naar Zutphen. Om 12.00 zou ik bij mijn dochter zijn en dan begint ons avontuur, nog 3 nachtjes! De koffer is meest ingepakt, belangrijke papieren zitten in een mapje, ik heb ook kopieeen voor grandpa gemaakt, voor de zekerheid. 


Ik ga nog even bankhangen en dan op tijd naar bed. 

Fijn weekend, liefs grandma.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten