donderdag 5 september 2024

Van een to good to go broodpakket, wit brood met dikke boter en stroop en een keukenrenovatie update

Whoooo een hele mond vol die titel!

Vorige week vrijdagmiddag vertrokken we weer richting huis. We reden een beetje om zodat we nog een kopje koffie konden halen bij dochter  in Zutphen. We hadden de lieverds al een poosje niet gezien. Thuisgekomen maakten we caravan schoon, draaiden wasjes en daarna keek ik even in de moestuin aiaiai het was een beetje een ontplofde bende, allemaal onkruid zucht. Nou ja, het is even wat het is. Ik plukte bonen, aardbeitjes, tomaten e.d. en zo had ik vrijdagavond al weer heel wat voorraad in de vriezer.

Op zaterdag bestelde ik een togoodtogo broodpakket bij Dirk. Allemensen dat was weer enorm veel brood voor maar €2,99!




Niet te geloven toch. Er zat ook een halfje melkwit bij. Vroeger, bij ons thuis, kochten we vaak witbrood. Weet je wat ik het allerlekkerste vond? Wit brood met dikke boter en stroop! 

Heerlijke herinnering en heerlijke lunch :)




Natuurlijk werkten we veel aan de keuken. Het is bijna klaar en het is/wordt erg mooi. De nieuwe wasbak en de twee deurtjes moeten nog geplaatst, er komt ook nog een nieuwe radiator maar dat alles is een karweitje voor volgende week. We zitten nu weer op een camping, in Hummelo, nog even genieten van het mooie weer en de laatste vakantiedagen. Maandagnacht moet ik weer werken.


Voorproefje

Tot snel, liefs grandma.




6 opmerkingen:

  1. Ik neem aan dat het een fotografische vertekening is op de foto van het kastje, want niet alleen de knoppen staan niet in lijn, maar de wandtegeltjes boven de kookplaat verlopen ook en die tegeltjes zijn als regel zeer maatvast.
    Maar het ziet er allemaal fraai uit. Jullie hebben eer van je werk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh haha ik zie het! Komt van de snelle foto. Grandpa is nogal precies met dat soort dingen, niets uit het lood, alles op de milimeter uitgezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag had ik 2 vrijwel identieke zakken van een AH to bij een benzinepomp. Veel sandwiches, wraps en salades, ik heb een deel naar mijn huishoudelijke hulp gebracht met pubers komt het wel snel op. Ik ga eens kijken wat ik ervan kan invriezen want zo krijgen we het niet snel op. Als er saus of stukjes ei tussen de sandwiches zit kan dat niet denk ik, maar er zijn ook een paar met ham en kaas en dat worden dan later tosti's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja heerlijk melkwit, dat aten wij vroeger op zondag, met zelfgemaakte jam... net een gebakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat is inderdaad hartstikke veel brood voor zo'n klein bedrag. Dat is echt wel de moeite! Melkwit had mijn oma vroeger, en vond ik altijd heerlijk : )

    BeantwoordenVerwijderen