woensdag 8 januari 2014

zaden en update rondkomen van 7 euro per dag.

Het eerste pakket met tuinzaden is binnen, ik ben in de gloria lalala. Dat een mens hier zo blij van kan worden. Vanavond alles rangschikken op tijd van zaaien en poten ook leuk. Half februari komen de pootaardappelen en de stekken. In de kelder heb ik ook nog poters ( aardappelen en bonen) en zaden liggen van vorig jaar.




Het weekbudget heb ik weer aangepast. Deze week komen er 2 x mensen bij ons eten ik sta me zelf toe om 5 euro extra uit te geven. Gisteren 3 personen en morgen komt jongste dochter weer logeren, ze eet mee en neemt ook vrijdags een broodje mee naar stage. Leek me redelijk. Van de knolselderij die over was van de erwtensoep maak ik patatjes ( heel lekker ) de aardappelen bij het rodekool menu komen daardoor te vervallen , hop nog  0.50 erbij.

Hiermee komt het nog te besteden bedrag deze week op 9.76. Moet lukken.

Vanmiddag nog een kozijntje renoveren in " t oale neie huus"  van de kinders en dan lekker niets!

liefs grandma


Geen opmerkingen:

Een reactie posten