maandag 7 oktober 2013

druk druk druk

Allemensen het mooie weer dwingt me haast om buiten bezig te zijn, heerlijk. Dit heeft wel tot gevolg dat binnen een heleboel zaken blijven liggen. Nou ja een mens kan niet alles, zo is dat!

Was ik lekker aan het schilderen was het zomaar etenstijd, ik had al een hol gevoel maar dacht dat dat van het ondersteboven schilderen kwam.
Grandpa kwam thuis en ging fluitend het gras maaien en ik de keuken en de groententuin in om wat bij elkaar te zoeken voor het avondeten.

Ik had, prei, aardappelen, een gele mini courgette uit de tuin,  eieren en een blikje zalm uit de voorraad.
Ik kookte de aardappelen, bakte de prei en courgette in roomboter , sneed de gekookte aardappelen in schijfjes, hup, ook in de pan geschoven, teentje knoflook erbij , lekker. Bakte ondertussen de zalm met veel oestersaus en wat zout. Uiteindelijk deed ik de hele mikmak bij elkaar in de koekenpan en mikte daar twee eitjes bovenop, deksel erop, klaar.





Grote heerlijkheid, smaakte warempel nog goed ook :)

liefs grandma





Geen opmerkingen:

Een reactie posten