maandag 11 juli 2022

drukte alom en een elfjes weekend.

 Een hele goede morgen!


De vakantie is alweer voorbij, wat zeg ik, ik heb mijn eerste werkblokje al achter de rug.

De vakantie was heerlijk, veel leuke dingen gedaan, hard gewerkt in en om het huis, kortom genoten van het feit dat ik mijn eigen tijd kon indelen.


Onze oudste kleindochter werd in november elf jaar, het leek me leuk om een traditie in het leven te roepen n.l. een elfjes-weekend. Aan het begin van mijn vakantie hadden we daar tijd voor gemaakt. 

We deden eerst een high tea in Echten.




nadien togen we naar de Wijk , waar we logeerden op landgoed De Bongel. Ik had allerlei maskertjes gekocht voor een beauty avond :)


ik hoop niet dat ze mn blog leest want deze foto mag vast niet hihihi


's Morgens na een heerlijk ontbijt gingen we naar Fable and Fantasy in het Rensenpark in Emmen, dat paste goed bij ons elfjes-weekend zeg maar.








het was erg gezellig!


Tot 1 augustus zijn alle dagen gevuld, logeerpartijtjes van kinderen en/of kleinkinderen, gasten in het pipowagentje, de tuin ( doet het erg goed) en tussendoor nog een aantal nachten werken. Het simpele leven is ver te zoeken deze maand. Om de boel een beetje onder controle te houden, heb ik een huishoudelijk schema voor de aankomende weken, elke dag sta ik op tijd op, doe wat extra karweitjes zodat er overdag meer tijd over blijft voor leuke dingen voor mezelf en dat kan dan zomaar een middag lekker lezen zijn :)


liefs grandma











1 opmerking: